12 Ocak 2012 Perşembe

Tarih, Kültür, Eğlence ve Yemek İşte Londra...

Kasım ayındaki bayramda Londra'ya gittik. Kocaman bir şehir insanı içine çekiyor. Gez gez bitmiyor. Gidilecek, görülecek yer çok liste yapıp ilk etapta gitmek istediklerimizi belirliyoruz ve ona göre günlerimizi planlıyoruz. Ama mutfakta aheste olan ben gezide de aheste kalıyorum ve sevgilimin hızına yetişemiyorum. Ama kendimizi üzmüyor bir daha gitmek için bahane ediyoruz bu durumu. Listemizde olup yetiştiremediklerimiz için bir dahaki sefere diyoruz. Hem tarihe hem eğlenceye hem de yemeğe doyarak ve aklımız kalarak dönüyoruz İstanbul'a. Nisan'a kadar vizemiz devam ettiği için yakında yine gideceğiz. Umarım bu sefer gezi planımız benim gibi aheste olur :) Herşeyi daha ağır yapmak daha fazla o aktivitenin içinde olmak bana onu daha iyi hissetmemi ve daha fazla zevk almamı sağlıyor. Ne yapayım ben böyleyim işte :)

O yüzden Alaçatı'nın ahesteliği tam bana göre, yakında Alaçatı'dan da bahsedeceğim.

1. Büyükada Balık Restoranı Menüleri – Adada Balık Keyfi

Büyükada restoran seçenekleri için öneride bulunduktan sonra Büyükada mutfağının en lezzetli yemeklerini tanıyalım. Böylece adada ismin duyduğunuz yemeklere aşina olabilirsiniz. Büyükada restoranları tarafından hazırlanan lezzetler:

Çipura
    Midye Tava
    Kalamar

2. Ömer Polat Diş Kliniği – Ortodonti Tedavisi Estetik Diş Hekimliği
    Ömer Polat Diş Kliniği, çocuk ve yetişkin ortodonti tedavisi, gülüş tasarımı ve diş beyazlatma, estetik diş hekimliği ile implant ve kanal, dişeti hastalıkları tedavileri.