24 Aralık 2011 Cumartesi

Dilek Ağacımız

Ve bir yıl daha bitiyor. Her sene yıl sonuna doğru düşünürüm hep bu yılım nasıl geçti diye. Ömürden bir yıl daha yemenin hüznü ve yeni bir yılın umutları ile çelişir iç dünyam. Ama hep umutlarım galip geldi. O yıl gerçekleşmese de hayallerim bir sonraki yıl olacak derim hep, hiç vazgeçmem.
Yemek tutkumu kendi mutfağımda sevdiklerime yemek yaparak tatmin ettim hep bugüne kadar. Malum profesyonel iş hayatında da olunca zaman kısıtı nedeniyle hayat koşturmacasında her yere yetişmeye çalışırken hep kendimizden fedakarlık ediyor, hayallerimizi erteliyoruz. Onlara erişmek için yapmamız gerekenleri ötelemek bizi her gün hayallerimizden uzaklaştırır.
İşte ben buna artık bir dur demek istedim hayatımda, 2011'i bitirirken 2012 için çocukluğumdan gelen amatör yemek sevdamı profesyonelleştirmeye yönelik ilk adımlarımı atmaya başlıyorum. Bu sayfa benim için önemli bir adım. Bu sayfa aracılığı ile mutfağımı sizlere açıyorum.

Yeni yıla evimizi de hazırladık. 2012 dileklerimiz bu ağaçta asılı, gerçekleşmeyi bekliyorlar. Hayallerinin peşinden koşmak isteyen herkes için HADİ diyorum. Herkese sevdikleriyle mutlu, sağlıklı ve eğlenceli bir sene diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder